wakey wakey

Idag var jag uppe och studsade klockan åtta. Det är så där läskigt varmt i vår lägenhet och i en lite för liten säng går det inte att sova allt för länge. Så klockan åtta alltså, småplockade lite i lägenheten och tog hand om resten av disken från i fredags. Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och tankarna går till frukost. Snart ska kurret i magen stoppas.

Igår blev det inte så mycket gjort, vi var en sväng förbi svärföräldrarna. Köpte kebab och pizza och åkte hem och kikade på film. Vi tittade på filmen Solomon Kane men eftersom jag somnade halvvägs in i den så får jag se om den och tycka till då. Vi skulle sett Wolfman också men det var ingen större idé när jag var så pass trött.

Idag står det inget på agendan och det återstår att se vad dagen har framför sig.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback