julkul

Läste den här bloggen förut och såg att Rusta hade massa fina julkulor i lite annorlunda design. Hittade dess fina, och de kostar bara 29,90 styck.


Även Åhlens har fina "julkulor" i år, de nedan kostar mellan 50kr och 79kr


Tyvärr så blir det nog inga för mig i år. Med tanke på två katter som har svårt att låta bli något så blir det en minigran i år (har hittat en nu!) och jag tror de fina prydnaderna är för stora. Men jag får se om jag kan låta bli. Fina är dom i alla fall.
Gillar du dom eller vill du ha traditionella kulor i granen?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har köpt en guldgitarr på Åhlens! Såg även en klacksko där och tänkte på dig :). Vi ska ha gran i år, för Muskots skull ;) hahah

2010-11-30 @ 08:33:26
Postat av: Mamma P

Jag vill ha traditionella kulor. Ju äldre desto bättre.

2010-11-30 @ 23:06:08
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/
Postat av: Evil Bitch Monster From Hell

hmm, white trash va min första tanke. Iaf om man hänger ölflarror o klackskor i granen... ;)

2010-12-01 @ 16:42:06
Postat av: veronica

Hanna: vad snälla ni är mot Muskot =) Tror han blir jätteglad!

Mamma P: Traditionella kulor är med fint. Det blir det nog i vår minigran, kanske någon sko bara ;-)

Evil Bitch Monster From Hell: tror med det blir lite white trash om man kör både och men blir det något så blir det någon sko. Tyckte ölflaskan var söt bara =)

2010-12-01 @ 19:33:24
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: helena

Jag har alla åhlrns julgranskulor du visade på bild förutom isprinessan jag ska ha en rosa gran i år så då kommer jag att ha en massa sånna där julgrnaskulor jag har även datorn från rusta

2010-12-06 @ 05:18:57

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback