knight and day

En andra film har jag kikat på nu. Det blev Knight and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz. FIlmen börjar med att June (Cameron) hamnar bredvid en mystisk och charmerande man på en flygresa. Hon tror att hon mött mannen i sitt liv. Det blir dock ett bryskt uppvaknande då han visar sig vara en spion på flykt. Detta blir början till en härva av skiftande lojaliteter och flykt undan lönnmördare och vinande kulor. Samtidigt måste June avgöra om hennes drömman är en förrädare eller någon hon faktiskt kan lita på.

Både Tom och Cameron är bra skådisar och gör en bra insats i den här filmen. Det är en lättsam film med en hel del action. Den är perfekt en söndageftermiddag om du vill slippa fundera så mycket över handlingen. Det är bara att flyta med. Jag gillar den och jag tror Micke tyckte den var bättre än han först trodde han skulle tycka.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: J

Kan tänkas att man ser den inom en snar framtid.

2010-11-07 @ 23:33:20
URL: http://starfield.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback