måndagsgott

Idag kom Micke och hämtade mig efter jobbet (lyx!). Därefter åkte vi hem och jag fixade korv stroganoff. Till maten kikade vi på the Walking Dead och Dexter. Ganska snabbt efter maten fick jag en katt i knät som har vägrat flytta på sig. Jag klagar i och för sig inte för det är såå mysigt. Jag har lagt undan honom för att gå på toa och väl på plats har han krupit upp igen. Nu ligger han brevid och tvättar sig, sötisen.
Efter maten blev det lite godis med, Micke hade beställt några lådor av en kollega och oj vad gott.

Mammas Chokladbollar och Pappas Punschbollar


Mormors Dubbla Chokladflarn och Lillebrors Bästa Kolablandning

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback