veckohandla

Nu har vi precis varit iväg och veckohandlat. Vi har tidigare varit jättedåliga på det och har allt som oftast handlat varje dag efter jobbet. Det har fungerat bra när vi jobbat på samma ställe och slutat mellan halv fyra och fyra. Nu däremot åker jag kommunalt åt ett annat håll och har fått nya arbetstider. Jag slutar nu vid fem och är hemma ungefär kvart över sex. Då är jag inte sugen på att handla utan ska jag laga mat vill jag att det finns saker hemma. Eftersom Micke inte vill åka och handla varje dag så är det idag dags att handla middag för 5 dagar frammåt, söndag - torsdag.
Idag blir det dock inget hemlagat då jag är alldeles för seg. Det får bli en big one och mikromat till i morgon.


/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback