warehouse 13

I helgen började jag och Micke kika på serien Warehouse 13, serien sänds nu i USA (säsong 2) så det finns lite avsnitt att kika på. Jag tror vi hann med avsnitt 6 på säsong 1. Den handlar om två secret service agenter som efter att ha räddat livet på presidenten blir förflyttade och hamnar i South Dakota. Där hamnar de i en enhet vars uppgift är att spåra försvunna föremål från alla delar av landet och även övervakning av händelser som kan kopplas till nya föremål.

Detta är en helt ok serie med lite detektivarbete, action, mysterium och konstigheter. En serie som är toppen att fördriva tid med. Varje avsnitt känns fristående men självklart händer det karaktärerna lite med och man får lära känna dom i varje avsnitt.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback