nytt i garderoben

Nu tänkte jag visa vad jag fick med mig hem igår. Jag är några plagg rikare och några kronor fattigare men jag är riktigt nöjd. Det jag önskar jag också fått tag på var ett par tjockare/varmare vinterstövlar utan klack eller med kilklack, jag får leta vidare. Jag hade också velat ha isadoras graffitilack i svart och vitt men det var så klart slut överallt. Nu till det roligare, det jag faktiskt fick med mig hem;

Bästa schampot och balsamet köpt på Bellbox


Kneehighs med rosett och spets från Lindex


Två tubhalsdukar, den rosa från Gina Tricot och den svarta från Scorett


Bruna och grå leggings från Cubus


Lite grövre svarta byxleggings med fickor och sömmar på knäna från Cubus


Skjortblus från Vila


Svart skjortblus från Cubus


Mysig lång tröja med stooor krage som även kan användas som luva från Lindex


Lång mysig polo i brunt och kamel från Lindex


Brun cardigan i lösare modell från Gina Tricot

Så klart fick jag med mig något att sätta på fötterna också men det visar jag senare eller i morgon.
För mig är det brunt som gäller i höst om det undgått någon =)

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback