piranha

Idag kikade vi på filmen Piranha, på bio går den i 3D men vi så ju den hemma så några "effekter" fick vi inte se. Filmen börjar med ett jordskalv som öppnar en passage till en underjordisk sjö och släpper där med ut en förhistorisk piraya.

Gillar du silikonbröst, bikiniklädda tjejer och lite blod på det? Då är detta en film för dig. Det är mycket naket, halvnaket, massa tjejer och såklart lite fiskar och vatten =)
Filmen är underhållande men inte så mycket mer. Här och där kan man ana hyllningar till andra filmer, bland annat Jaws och Ghost Ship. Jag tror att det kan vara ganska häftiga effekter om man ser den i 3D men det missade som sagt vi.
Ingen höjdarfilm det här.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: shall

Hej.



Jag har tyvärr bara de beige bruna alltså dom i mitten men det var nog inte dom du menade eller???



Mvh

2010-10-23 @ 12:08:50
URL: http://shal.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback