radiance

Med i månadens nummer av Cosmopolitan fick man ett prov av Britney Spears nya parfym Radiance. Jag har nu testat den och älskar den faktiskt. Tycker den luktar supergott och jag ska nog önska mig en liten flaska i jul. Luktar hennes andra parfymer också så här gott? Har nog aldrig luktat på dom andra..

Toppnoter
Saftiga vilda bär och mjuka, daggfriska blomblad avslöjar en himmelsk, lockande arom.

Hjärtnoter

En ren vit bouquet av tuberose, jasmin, apelsinblomma och iris - en oförglömligt kvinnlig aura.

Basnoter

Förtrollande kashmirträd och strålande ambra sveps in i sensuella vågor av mysk.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Japp dom andra luktar oxå väldigt gott, tycker bara hennes flaskor känns lite fjortisaktiga, men å andra sidan så är det innehållet som räknas =)

2010-10-15 @ 14:24:45
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 00:58:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback