trevlig dag

Nu har vi kommit hem, eller vi kom hem för ett par timmar egentligen. Vi var nere hos min syster strax efter ett. På plats fanns min bror och hans tjej, pappa och farfar. Så klart var ju min syster, hennes kille och födelsedagsbarnet på plats med. När vi kom dit så blev det fika, allt var hembakat och väldigt gott.

Därefter lite paketöppning och vid fyra drog vi oss därifrån.

Då åkte vi med min bror hem och fick se hans nya lägenhet. Jättemysig lägenhet hade han och god mat bjöds det på också. Han och han tjej skulle iväg på annat håll så vid halv åtta åkte vi därifrån, ca två timmar senare var vi hemma i värmen.
Snart är det nog dags för sängen. I morgon har vi inga planer men städning och tvättning står nog på tur. Här behövs i alla fall en dammsugning och lite småplock.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback