lite om mig

Hittade denna lista på Englas Showroom och lånade den.

10 FAVORITER
Färg: Rosa
Mat: Svårt men tacos i olika varianter är en favorit
Band: Väldigt blandat, gillar fortfarande Lady Gaga mycket
Film: Lugnt vatten
Bok: Ingen favorit men läser gärna biografier och deckare
Sport: Titta på: fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällar och nätter med mys, är som piggast då

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Bra men trött
Smak: Saft
Kläder: Ligger i myskläder under en filt
Bakgrund: Idol
Nagellack: På fingrarna inget, på tårna Sweet från Mavala
Tid: 20:20
Omgivning: Nyvaken sambo och två trötta kissar
Irritationsobjekt: Inget alls för tillfället

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja  

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Micke & Carro
Du tycker om: De som finns i min omgivning
Du inte gillar: Personer som tar mer än de ger, men de finns inte heller kvar i min närhet

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN
Har flera men håller dom för mig tills de är uppfyllda

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Gillade det med personerna. 1 för att jag är med =) och sen antar jag det du inte gillar, att någon gemensam skrivs det om där kanske? =)

2010-09-23 @ 09:23:26
Postat av: veronica

Det är nog någon gemensam ja =)

Har i alla fall 2 önskningar just nu och får se om de händer..

2010-09-23 @ 09:42:33
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback