little miss sunshine

Jag har som Buzzador nu fått testa på Lovefilm där man kan hyra film smidigt och lätt på nätet. Filmerna baseras på vad du väljer för filmer och sedan utefter vad du ger de för betyg. Första paketet med två filmer kom i fredags och första filmen såg vi idag.
Det blev Little Miss Sunshine som handlar om den lite lätt dysfunktionella familjen Hoover. 7-åriga Olive får reda på att hon blivit uttagen att delta i skönhetstävlingen Little Miss Sunshine och familjen måste se till att hon kommer till tävlingen som är ca 130 mil bort. Familjen består av Olives pappa som är fixerad vid att alla ska vara vinnare, hennes bror som slutat prata, hennes morbror som precis försökt ta livet av sig. Man ser också hennes farfar som har en förkärlek till kokain samt hennes mamma som gör allt för att hålla ihop familjen.

Filmen är en dramakomedi men en ganska tragisk sådan. Familjen har ju fler problem än de flesta men gör ändå allt för att fixa äventyret de har framför sig. Filmen är en bra story med bra skådespelare. Jag förstår inte hur jag missat denna för det är en riktigt bra film.

Vill du också testa Lovefilm så klicka här. Då får du ta del av samma erbjudande som mig vilket är en kostnadsfri månad då du får hem 4 filmer.
Du kan också ange koden FILM09 när du registrerar dig.
Vill du också bli Buzzador och få testa nya produkter så kan du registrera dig här, vill du läsa lite mer först klickar du istället här.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Vad kul att du är med i tävlingen!

Lycka till!

2010-09-19 @ 22:55:28
URL: http://myshoebox.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback