splice

Idag efter jobbet åkte vi och firade svärmor med blommor och tårta eftersom hon fyllde år. Det blev ett ganska stort gäng och var trevligt.
När vi kom hem blev det inte så mycket gjort. Det blev istället filmmys. Vi såg filmen Splice som handlar om Elsa och Clive. De är ett par både privat och proffessionellt. De är forskare och genom att korsa olika djur försöker de hitta botmedel till diverse sjukdomar. De går dock steget för långt i sin forskning..

Det var en bra handling, bra skådespelare, den var mycket bra gjord men stundtals lite lite seg. Det känns som den saknade något men jag vet inte riktigt vad.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Sture

Jag håller med dig i din kritik!

Det var på tok för lite zombies, biljakter och sexscener i filmen.

2010-09-29 @ 11:03:34
Postat av: veronica

Sture: Jasså, det var det som saknades, haha =)

2010-09-29 @ 11:34:27
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback