bra start på dag 8

Idag känns allt mycket bättre. Jag gick upp halv åtta och tog en dusch. Halv nio var det dags för första lektionen vilket var landsvägskörning. Vi gick igenom hur jag skulle ligga på vägen, hastighetsanpassning och även u-svängar.
Andra lektionen hade jag tio över elva och då fortsatte vi med landsvägskörningen. Vi övade mer vändningar och lite påfart/avfart.
Efter andra lektionen sa Ulf (min körlärare) att det gick bättre än han trott innan och att jag lärde mig fort. Han sa också att han kände sig helt lugn med mig på landsvägen, att jag hade bra kontroll, bra flyt och att vi gled fram =)
Idag har jag egentligen ingen mer körning men bad om en halvtimma stadskörning så det blir det i eftermiddag.
Nu ska jag och Karin snart ta en sväng till Lindex och kolla rean. Därefter blir det plugg, teoriprovet närmar sig med stormsteg!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Du är grym, det här fixar du utan probbs!

2011-04-13 @ 15:26:09
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback