dag 5 på körskolan

Då var första veckan avklarad och det blev en kort dag. Ingen teorilektion idag utan satte igång med körning halv nio. Körningen gick bra idag och det var återigen körning i tätort med fokus på regler. Lite backning fick jag göra med och det gick bra.
Andra dubbellektionen hade jag redan 11:10 och mer stadstrafik på schemat. Mot slutet gick vi också igenom rondeller (som jag redan kört i), typ placering och så. Han la också på att jag ska börja titta i sidospeglarna och över axeln. Idag var jag helt slut efter körningen. Det var bara gröt i huvudet och jag visste knappt vad höger och vänster var när vi körde tillbaka till skolan. Men det gick nog ok ändå.
Efter lektionerna satt jag en stund till vid datorerna och teorin känns bättre och bättre.
Vid tre kom Micke upp och hämtade mig och på vägen hem kände jag lite på hans bil och jag tror jag ska klara av att köra den. Så imorgon blir det till att köra och läsa. Ingen vila här inte. Nu ligger jag på soffan och är helt död. Är inte van vid att läsa så här. Ikväll blir det tacos och myskväll och antagligen somnar jag tidigt.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback