mellanlandning

Nu har jag och älsklingen varit ute och kört lite mer. Det går bättre och bättre och känns riktigt kul. Vi körde mest på Kinnekulle idag och passerade även en rondell riktigt bra idag. De större är mycket lättare än de små, särskilt om man har bra sikt inför rondellen. När vi var tillbaka i Götene fick jag också tanka för första gången, inte så svårt =)
Nu blir det paus på soffan en stund och om ungefär en timma kör jag till Skövde för att ta tåget till Säffle. Jag får byta tåg i Göteborg och vänta där i nästan en timma men Carro kommer och möter mig för en fika. Yay!
Glömde förresten berätta att jag fick göra en omkörning igår på väg till Skara, fick köra om en traktor och det var småläskigt. Jag skar in lite för tvärt efter omkörningen men jag får öva. Det är ju läskigt att ligga på vänster sida och sikten var inte den bästa. Traktorn gick dock ner från 40km/h till nästan stillastående så det var inte så mycket mer att göra.
Hörs ikväll när jag är på plats i Säffle.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback