13 - 14 juli

I lördags åkte vi ner till göteborg. Vi började med att hälsa på Carro, Kenny och världens sötaste lilla flicka! Grattis igen! Med mig hade jag lite fina kläder och självklart gick allt i rosa, hon fick också sin första Hello Kitty av mig =)
Efter några timmar åkte vi vidare till min syster där vi fick grillad fläskfilé och smaskig dessert efter det. Kvällen avslutades med film och grönsaker med dip. Vi skulle se två filmer men jag somnade ganska fort i den andra. Söndagen fick vi faktiskt sova ut och efter frukost tog vi en promenad i området. Sedan åkte vi och fikade hos farfar och pappa kom dit med. Sedan var det hemmåt igen där tvätten väntade.
En bra och mysig helg!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så jätte mycket för dom fina presenterna. Hoppas vi syns snart igen. Puss och kram från Fanny

2011-08-16 @ 19:07:36

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback