a perfect getaway

Kvällen igår avslutades med en film till och det blev A Perfect Getaway med Milla Jovovic. Filmen handlar om ett par som åker på bröllopsresa till Hawaii. Väl på ön sluter de upp med ett annat par för att hika runt ön de är på. Inte långt därefter får de reda på att ett annat par på smekmånad blivit mördade på grannön och mördarna är fortfarande lösa.



Filmen är spännande och man sitter och klurar en hel del. Den är oväntad och innehåller bra skådespel. Jag tyckte filmen var helt ok även om den inte var någon superfilm. Lite intressant också att vi lyckades se två olika filmer med samma skådespelerska (Marley Shelton), upptäckte det nu dessutom.

Nu kommer snart min syster, hennes sambo och deras son hit. De stannar över en natt så vi får umgås lite.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback