leverans

I onsdags gjorde min första beställning från E.l.f och jag är supernyfiken på produkterna. Paketet kom idag så det tog alltså exakt en vecka för det att dimpa ner hos mig (kom från england). Nu håller jag bara tummarna för att det är bra kvalitet med. Någon som testat produkter från dom tidigare?


Detta låg i paketet; 2 stycken kvartettögonskuggor, en duo cremeögonskugga, 2 läppglans, 2 nagellack och ett nagellack som har en matt effekt, 3-pack ögonskuggsprimers och nagelbandspetare.
Paketet gick på £20.95 vilket är ca 230 svenska kronor. Galet billigt för alltihop. Av det jag beställde så kostade allt £1.50 förutom ögonskuggsprimers som kostade £3.50. Håller tummarna.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback