min semester

Då var semestern slut och det är dags för jobb imorgon igen. Jag är allt annat än sugen på att gå upp halv sju imorgon. Detta har jag gjort under mina tre semesterveckor;

♦ Rensat ur förråd och fått undan alla lådor från lägenheten
♦ Besök på Läckö
♦ Sovit ut på mornarna
♦ Ätit frukost ute
♦ Semester på Öland
♦ Dagstripp till Göteborg
♦ Haft vänner på besök
♦ Haft min syster med familj på besök 2 nätter
- en dag på stranden
- skara sommarland
♦ Dagstur till Vadstena  och Gränna
♦ Haft min mor på besök
♦ Drive-in bingo utan vinst
♦ Tittat på film
♦ Ätit för mycket godis

Lite har det allt blivit gjort även om dessa veckor har susat förbi. Nu är det nedräkning som gäller. 7 veckor till Grekland!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback