hemmapyssel

Jag vaknade ju tidigt idag men känner inte att jag fått gjort så mycket ändå. De första timmarna spenderade jag i soffan med kissarna och tittade på serier. Sedan åkte jag och handla.
Därefter blev lite gjort då jag griljerade min första julskinka, vi har inte smakat ännu men hur svårt kan det vara?
Sedan bakade jag lite men bjuder inte på någon tydlig bild förrän imorgon =) Detta har vi dock provsmakat och var överrens om att det blev lyckat.


Snart blir det middag och lite mer degande i soffan innan det är dags att förbereda sig för morgondagen.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Resultatet var mycket lyckat!

2011-12-19 @ 22:18:16
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback