alla ♥ dag

Idag när jag kom hem så fick jag fina saker från min älskling.


Jättefin blombukett som tyvärr måste gömmas på en hög hylla för katterna


Choklad, bästa godiset!


En bok som jag velat ha jättelänge. Nu måste det bakas!

Min presenter kändes jättefuttiga när jag fick detta fina. Jag hade inte hunnit lösa något utan fick snabbt på väg hem kila in på pressbyrån och det blev choklad, en tidning och en lott. Men det är tanken som räknas!

Misstänker att det idag blir annat än nyttigt i magen. Älsklingen bjuder dessutom på pommes strips och hamburgare!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Wow, vilka presenter! O du har så rätt, det är tanken som räknas. Jag har inte fått nåt, tror inte ens han vet att det AHD. Eller jo, det är svårt att missa när trollen kommer hem med massa glittrande hjärtan de gjort på dagis/fritids.

2011-02-14 @ 21:27:55
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: veronica

Ebmfh: Jag blev jätteglad för presenterna men det är ju absolut tanken som räknas och något vill man ju ha. Om än litet..

2011-02-15 @ 18:57:22
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback