h&m fashion against aids

För fjärde året i rad så släpper H&M en FAA-kampanj. Kollektionen kommer att finnas från 26e april på H&Ms Divided-avdelning och 25% av försäljningspriset kommer att doneras till HIV och AIDS-projekt. Kollektionen är en lite av en unisex-kollektion där varje plagg säljs i en killmodell och en tjejmodell. Från denna kollektion är jag sugen på att försöka få tag på något plagg.


Den turkosa t-shirten (99) och det gula linnet (79,50) tycker jag är fina


All-in-one för 399:- Det är här mitt sikte är inställt. Gillar ju min onepiece enormt mycket och en till kan ju vara bra att ha. Den oranga är fin men även de andra.

Bilder och information: http://www.hmfaacollection.com/

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback