jag har världens bästa pojkvän

Idag var jag inbjuden på pysselkväll tillsammans med en kollega men fick tacka nej. Istället skulle vi fira sambons morbror och hans son ikväll. Det skulle bli lite folk och lite mat och lite vin. Dumma mej som dock fått ont i halsen, det kom krypande redan i onsdags kväll men var ok igår men idag är det värre. Känner mig lite småmatt i kroppen och har riktigt ont. Jag höll dock ut på jobbet men bestämde mig för att kvällen och helgen får spenderas nerbäddad i soffan/sängen.
När jag kom hem från jobbet idag fanns en liten lapp, 2 tidningar och 2 påsar med chokladnyheter jag varit nyfiken på.

Han är bäst min pojkvän helt enkelt och jag blev jätteglad =)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Såååå snällt av honom <3

2011-02-18 @ 19:50:15
Postat av: Ebmfh

Stackare som blir sjuk o missar både kalas o pysselpub! Hoppas du blir snabbt frisk, för nu börjar jag oxo få ont i halsen...

2011-02-19 @ 21:25:49
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback