oscar academy awards 2011

Nu har 83e oscarsgalan gått av stapeln och jag har kikat på lite bilder. Även i år känner jag mig irriterad för att det visas natten mellan söndag och måndag och inte någon natt tidigare. Men men, det är inte så mycket att göra åt. Här är några av mina favoriter på röda mattan:


Hillary Swank i silver


Mila Kunis i ljuslila klänning


Natalie Portman var en vinnare och vacker i lila


Reese Witherspoon i stilren klänning


Sandra Bullock matchar mattan i rött


Vackraste paret är Matthew McConaughey & Camila Alves

Bilder lånade av E!

Några av årets vinnare är:
Bästa film: "The king's speech"
Bästa regi: Tom Hooper ("The king's speech")
Bästa kvinnliga huvudroll: Natalie Portman ("Black swan")
Bästa manliga huvudroll: Colin Firth ("The king's speech")
Bästa kvinnliga biroll: Melissa Leo ("The fighter")
Bästa manliga biroll: Christian Bale ("The fighter")
Bästa originalmanus: David Seidler ("The king's speech")
Bästa manus baserat på förlaga: Aaron Sorkin ("The social network")
Bästa animerade film: "Toy story 3"
Bästa kostym: Colleen Atwood ("Alice i underlandet")

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback