red

Igår kröp jag och älsklingen ner i sängen redan vid nio. Vi kikade på film och det var så skönt att bara somna efteråt istället för att börja stöka och fixa sig efteråt. Vi tittade i alla fall på Red som handlar om en pensionerad CIA agent som en dag blir byråns främsta måltavla. Han sätter då ihop sitt gamla team för att lista ut varför.

I filmen som är en actionfilm med komiska inslag ser man många kända ansikten, bland annat Bruce Willis, John Malkovich, Helen Mirren och Morgan Freeman. Det känns som jag gillar det mesta jag ser och det gäller även den här. En lättsam actionfilm med häftiga scener, en galen agent (Malkovich) och lite jakt a la katt och råtta.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback