"sko"-kit

Idag blev det en lång dag. Efter jobbet åkte vi och handlade och sedan en sväng förbi Mickes föräldrar där vi fikade lite. Jag fick också lite presenter i efterskott.

Ett jättefint set med tema skor så klart. Och vad är det då. Jo:..


Först är det ett fint anteckningsblock med ett större och två mindre block. Perfekt för mina "listor"


En fin mugg med sko på, denna får vara hemma och hello kitty åker nu med till jobbet.


Ett smyckesskrin med spegel i locket. Det ska fyllas i morgon.
Förutom detta fick jag med ett presentkort på H&M så snart får det shoppas vårkläder. Tack så jättemycket!

På vägen hem åkte vi förbi Kicki och Micke, sa hej och hämtade ett diskställ hon var snäll och köpte förra helgen. Hemma var vi vid åtta och nu har vi ätit och hängt tvätt. Jag har planerat lite för helgen och nu blir det till att sova.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback