soffläge

Nu har jag krupit ner i soffan och i min onepiece. Känner mig seg i fötterna men det har varit en bra dag.
Jag började morgonen med att ta bussen till Skövde. Där mötte jag upp en kollega ungefär vid halv tolv. Vi körde shopping till ungefär tre. Då kom sambon och hämtade mig. Jag hade då några påsar att bära på.



Vi åkte då till skara och tog en tripp inne på Coop där det blev lite mer handlat, både mat och annat. Sedan körde vi mc donalds och sedan äntligen hemmåt!. Det blir en onyttig dag med burgare till middag och gott till kvällen.
Lovar att visa vad som låg i påsarna.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig du! Några planer för kvällen? :)

2011-02-26 @ 19:25:12
URL: http://styleformen.spotlife.se
Postat av: AsIThink

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! Det låter väll enkelt?

2011-02-26 @ 19:33:05
URL: http://asithink.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback