tröttis

Idag efter jobbet sprang jag snabbt förbi en leksaksaffär för att kunna köpa lite presenter till sambons kusinbarn som idag skulle firas. Vi skulle dit en snabbis för att äta och tjöta lite men det bjöds ju på vin och där kan jag lätt bli lite svag =) Vid tio kom vi dock därifrån men hade ju då missat affären och fick svänga förbi preem för att handla lite "förnödenheter". Jaja, trevligt var det i alla fall. Det kan man inte säga något om.
Imorgon ska jag upp i tid för att ta bussen till skövde. Jag har ett litet shoppingsug och hoppas på att hitta något vårfint i morgon. Av att ha sambon med mig blir jag stressad av så jag tar bussen dit själv och möter en kollega en sväng. Det ska bli trevligt, kika i affärer, fika lite och "snacka lite skit". Älsklingen hämtar upp mig när det är dags att åka hem. Det blir nog dött här men kanske har jag något fint att visa till kvällen, *hoppas*.

Snart blir det sängen!

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

skönt med sånna dagar ibland!!

2011-02-26 @ 19:30:29
URL: http://ingemarson.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback