yesterday

Igår mötte vi upp Kicki, Micke, Elin och Ronny för att äta lite god mat. Det blev tacobuffé och både öl och drinkar till det. Dessert tog jag med en och det blev en chokladmoussebakelse med hallonsås som var jättegod.

Vid elva stängde det och idén om att gå hem och spela lite spel och fortsätta tjöta försvann då vi var galet trötta. Vi kände oss lätt gamla när vi kom ut och "ungdomarna" gjorde sig redo för att hoppa in i bilar och åka in till stan. Det var nästan så vi försökte tvinga oss att fortsätta kvällen men nope, hem och sova blev det.

Innan vi gled in på restaurangen så kom Micke ut med en tipskupong där man tydligen kan spela på både let's dance och melodifestivalen. Med ett glas vin i kroppen så var jag ju tvungen att spela, utan att ha hört någon av låtarna. Jag spelade en hundralapp på vem som skulle komma sist, kommer inte ihåg vad hon hette jag tippade på men det gick inte bra. Jag tippade med på vilka som skulle gå direkt till final och tog då Brolle och Sanna och vips så vann jag 390 kr =) Måste spela nästa helg med, haha.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback