17 januari 2011

Igår hade jag tänkt att jobba lite hemifrån men det blev såklart inte av. Tyvärr kom vi i säng sent och hade bråkiga katter så jag har inte sovit mycket i natt.
Upp klockan 5 idag för att få en extra timma på jobbet innan mitt möte. Jag jobbade till 17 så det blev en lång arbetsdag och nu är det snart dags för sängen.
I morgon ska jag dock inte till jobbet men upp ännu tidigare. Då ska jag upp halv fem. Micke kör mig då till Skövde där jag ska möta upp några kollegor för att köra till Arlanda, vi kör kundbesök i morgon. Med tanke på att vi räknar med att vara hemma senast nio så blir det en lång dag i morgon med.
Need some sleep!


/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback