mer scorett spring 2011

Här bjuder jag på ytterliggare lite favoriter bland Scoretts vårkollektion.


Brun och klumpig och en av de första skorna med den klacken som verkligen tilltalar mig.


Röda läckra med söt peep-toe och rosett. Piggar upp vad som helst.


Vita i roligt material med svarta detaljer som blir en fin avbrytning.


Högt, beige och lila. Superfint.


Mer lila men nu i mocka och matchat med aprikost, en höjdare!


Är lite lite kär i dessa. Bästa modellen på vår - och sommarskor, går att gå mil i och roliga färger.

Vi kanske kan konstatera att peep-toe är min grej i vår.
Ojojoj, vad mycket fint jag hittat redan innan de kommit ut i butik. Jag är för tillfället lite lite tacksam att jag inte har någon butik nära då det hade varit svårt att motivera för älsklingen alla köp jag bara känner mig tvungen att göra!

Bilder: Scorett Press

Vill du se fler skor? Kika då in här eller här.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som trodde du skulle blogga om min lösning på activesyncproblemet :(

2011-01-26 @ 19:24:17
Postat av: veronica

Anonym: Haha, det trodde du =)

2011-01-26 @ 19:29:34
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Ebmfh

Peep-toe är inte min grej men de där färggranna sakerna var snygga. Fast jag tror inte alls på det där om att gå mil i dem... Inte med mina fötter iallafall!

Nu väntar jag bara på lite vårväder, så vi får se alla de där häftiga skorna IRL!

2011-01-26 @ 21:38:07
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback