skodesign

Fick ett tips av Hanna igår. Hos Live it kan man köpa en upplevelse där man får designa sin egen sko! Helt galet coolt. Upplevelsen är i stockholm och varar ca en och en halv timma. Så här står det om vad man får göra;

"Vem har inte försökt köpa skor och inte hittat den modell eller storlek som man har tänkt sig. Nu finns möjligheten att själv vara med och bestämma  hur din nya sko ska se ut! I en kreativ miljö får du se och känna på provskor, material och förslag på utföranden. Foten mäts och man diskuterar modeller och storlekar. Skorna tillverkas i halvstorlekar och i olika bredder på lästen. Du väljer material, dekorationer, sula och klack. När du känner dig nöjd sys dina skor upp och levereras efter ca 6-8 veckor. Här får du möjligheten att skapa just dina egna unika skor!"

Paketet kostar på lite men om ett år fyller jag ju 30, kan ju önska mig detta av alla kanske =) Live it har för övrigt massa roliga upplevelsepaket som gör en superkul present.

bild lånad av Live it

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback