tiden räcker inte till

Jag har en fundering. Är jag och sambon dom enda som inte tycker tiden räcker till när man kommer från jobbet?
Egentligen gör vi inte så mycket på vardagarna men ändå. För min del så har jag min lilla rutin när jag kommer hem, jag kollar mailen och bloggen, uppdaterar den, kika igenom bloggarna jag följer och kollar serieupdates. Dessutom skall det självklart fixas något att äta och ibland måste det handlas.
Om jag inte handlar är jag hemma ca 18:15 annars någon gång mellan 18:30 och 19:00.
På morgonen skall jag upp vid 6 och borde definitivt ligga i sängen åtminstone senast 23. Det sker ju nästan aldrig, möjligtvis att vi börjar fixa ordning oss då men oftast så blir det runt tolv. Sedan ska katterna stöka runt lite så det tar ytterliggare en halvtimma, timma innan man somnar.
Det blir för lite sömn och det har resulterat i att jag försovit mig lite grann två gånger denna vecka. Inte bra!

Är jag ensam om att tycka att tiden inte räcker till?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Vänta bara tills du skaffar kottar. Innan trollen hade man ju all tid i världen...

2011-01-20 @ 21:06:16
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: veronica

Kan man inte säga att jag redan har kottar? Tänkte på våra små kattpojker ;-)

Jag misstänker att jag klagar mer än jag kanske borde...

2011-01-20 @ 21:45:05
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Ebmfh

Vi hade två katter o en hund innan tjejerna kom, det var ändå myyycket mer tid att göra saker. O man kunde utan dåligt samvete lägga tid på sig själv flera kvällar i veckan. Nu är det knappt det går med en kväll.

2011-01-21 @ 19:25:06
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback