28 - 29 juli

Nu har jag uppdaterat lite dåligt igen. Det blir så emellanåt. Imorgon ska jag se om jag kan få upp lite bilder från Öland.
Igår sov vi ut (som nästan alla dagar denna semestern). Sedan tog vi en tripp till Skara och hämtade grejer från Mickes jobb, sedan köpte vi en toasits och vidare hemmåt. Hemma tvättade vi bilen och handlade. Sedan började vi kika på V (2009) som faktiskt var bra mycket bättre än jag förväntat mig. Jag är för ung för att ha sett den gamla men detta var bra skit. Skönt med en serie där man vet att det är två säsonger och sedan är det inget mer. Dock får man göra sig beredd på att det kan vara ett halvkass slut.


Idag kom min mamma och hennes man på besök. Vi har egentligen inte gjort så mycket utan mest bara umgåtts vilket är skönt. De kom hit strax före ett och vi gick husesyn och tog en kopp kaffe. Jag och Micke fick lite presenter, jag fick presentkort på ikea och det andra visar jag imorgon =)
Sedan tog vi en tur på "stan" där det blev inhandlat lite smått och gott. Jag fick också en jättefin ring av mamma som jag kan visa imorgon den med. Sedan gick vi hemmåt och jag och mamma tog en liten tur med bilen. Hon ville så gärna åka med mig nu när jag tagit körkort =) Sedan åt vi pizza, fikade lite till och nu sitter de i bilen på väg hem.
Här blir det lite mer V. Hörs imorgon.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback