unknown

I helgen blev det film här hemma. Känns som det var ett tag sedan. Vi kikade på Unknown som handlar om en man som efter att ha vaknat upp från en koma upptäcker att någon tagit hans identitet. Inte ens hans fru tror honom. Självklart måste han då bevisa vem han egentligen är, det med både myndigheter och lönnmördare hack i häl.



Nu känns det som jag gillar alla filmer jag ser. Så är det kanske nästan men det är för att jag föredrar att välja genrer jag gillar och för att jag är lite av en allätare när det kommer till film och serier.
I vilket fall som helst så gillade jag denna med. Den har en bra story och bra actionscener. Inte riktigt så förutsägbar som jag trodde heller eller så var jag bara seg i skallen när jag såg den. Första halvan satt i alla fall både jag och Micke och funderade på hur dom skulle få ihop det. Ett plus är ju självklart Liam Neeson i huvudrollen som både är en bra skådespelare och rätt snygg. Mot honom spelar January Jones hans fru och Diane Kruger en taxichaufför som ställer upp med hjälp.
Insåg nu att vi såg en film till i helgen men skriver ett par rader om den imorgon. Nu är det sängen som gäller.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: thomas

Såg den häromdagen, den var rätt okej :) Väldigt twistending som man inte kunde räkna ut

2011-07-05 @ 23:42:33

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback