h&m + versace =?

I förra veckan släpptes H&M's designersamarbete för hösten och i år är det Versaces tur. Jag har tidigare inte fastnat stenhårt för något plagg men jag hoppas att det kan dyka upp några fina klackar.
"Damkollektionen domineras av klänningar med nitat läder, siden och färgstarka tryck som passar säsongen perfekt, samt accessoarer som högklackade skor och bijouterier."



17 november släpps kollektionen i ca 300 butiker världen över. Kanske ska jag i år se till att vara på plats?

Bild från Nina etc.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Tror inte du hinner det den dagen, för då skall jag firas =) Puss

2011-06-29 @ 12:18:52
Postat av: veronica

Carro: Såklart =) Får ta ledigt och komma ner till dig istället!

2011-06-29 @ 18:47:11
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback