min dag

Idag gick jag upp kvart i sju för halvdag på jobbet. Jag körde 5 timmar istället och Micke kom och hämtade mig halv två. Då åkte vi och hämtade nyckel till nya lägenheten och stack med en gång och kikade. Den var precis så bra som vi trodde =) Lite skvanker på tapeter men en hel del kommer bytas ut. Det som var mest irriterande var städningen från hyresgästen innan. Helt katastrof!
När vi hämtade nyckeln berättade tjejen att han hade fått underkänt på lägenheten en gång och fått göra om det. Nu hade dom fått in nycklarna idag och inte hunnit göra en ombesiktning. Hon sa dock att vi skulle meddela om det fortfarande var dåligt. När vi kom dit och såg detta så hade dom redan stängt och vi satte själva igång att städa. Ca 3 timmar tror jag vi körde och är inte klara. Vi tog lite bilder och ska säga till men orkar inte vänta då vi verkligen vill flytta in denna helgen.
Mellan första titten och städningen tog vi också en tripp till Chilli i Skövde och beställde ny soffa och matsalsbord.
Imorgon väntar en tripp till Ikea och så har vi tänkt att börja flytta lite grejer.
På fredag blir det jobb för mig medans Micke är ledig och sedan kör vi för fullt lördag och söndag. Lördag ska bli första natten på plats.
Så om jag är lite inaktiv här så finns det en förklaring.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback