min midsommar

Min midsommar var i år totalt oplanerad men slutade rätt så bra ändå.
Vi låg i sängen länge igår och när vi kom upp hade klockan hunnit bli ett. Vi hade som sagt inga direkta planer och låg i soffan och kika på Game of Thrones större delen av dagen. När det var dags att handla lite mat visade det sig att alla affärer var stängda och middagen fick handlas på statoil. Därefter ringde vi Mickes syster och hon och hennes kille kom hit strax efter nio.
Det blev sällskapsspel, vin och skratt. Ingen riktigt midsommarkväll kanske men rätt så skönt ändå. Ingen bultande huvudvärk idag och nu är det lägenheten som väntar på att bli lite mer i ordning.
Vad gjorde ni igår?

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback