happy!

Jag och sambon har en tid pratat om att flytta till Mariestad och idag fick vi äntligen en lägenhet. Vi anmälde oss och tittade på den igår och idag fick vi glädjebeskedet.
Lägenheten är en 4a (fast nästan som en 3a) i två plan. Den har två badrum, ett med badkar och ett med dusch. Läget är centralt och jag får 5 minuter till jobbet.
Det fanns lite man skulle vilja ha fixat, som tapeter exempelvis men det är renovering i januari så det är bara att hålla ut. Lägenheten får vi 1a juni så vi får sommaren i Mariestad.
Nu blir det till att börja rensa ut här hemma. Fram till flytten är det också spara pengar som gäller så inte massa shopping. Vi har dubbla hyror en månad och ska börja kika på lite möbler. Lite ska vi byta ut till den nya lägenheten. Åååh vad jag längtar!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: systeryster

Gud vad roligt för er...hade dock vart roligare om ni hade flyttat till Göteborg ;-) Men skönt att slippa pendla. Då får det bli en tripp till Mariestad i sommar =) Kram på er.

2011-03-31 @ 19:49:40
Postat av: veronica

Syster: En dag flyttar vi ner. Ni är jättevälkommna upp när som helst =) Kram kram

2011-03-31 @ 20:39:00
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh! välkomna hit! :-D

2011-03-31 @ 20:49:44
URL: http://annelie-eric.bilddagboken.se
Postat av: Brorsan!!

Ses i Mariestad till sommaren då syster =)

2011-04-01 @ 11:45:48
Postat av: veronica

Annelie: Tack!

Brorsan: Självklart gör vi det! Kramis

2011-04-01 @ 18:55:23
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback