home

Nu är vi hemma efter en dag hos far. Vi kom ner till honom vid halv två ungefär och började med en liten fika. Älskade Carro dök med upp och hängde hos pappa hela dagen. Underbart att träffas igen, tror vi sågs på nyår sist. Jag fick också två presenter av henne som var såå fina och verkligen jag. Imorgon visar jag vad det var.
Efter fikan var det dags att rensa lite. De där 10 lådorna pappa pratat om visade sig vara uppåt 25 tror jag.. Men efter en hel del rensande blev det 8 lådor som fick följa med hem. Ska köra en liten koll till då jag nog kan rensa bort lite till. Förutom lådorna fick jag med mig mitt dockskåp, en dockvagn och min cykel. Imorgon blir det mer rensning men det blir i vårt förråd och lite i lägenheten.
Det har varit en härlig dag i alla fall men nu är jag trött. Ska slappa lite på soffan och sedan blir det till att sova.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv fina du.. Inte långt kvar till påsk då vi syns igen. Puss puss

2011-03-20 @ 18:20:11

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback