vanishing on 7th street

Igår blev det ingen fest för oss. Vi låg hemma med pizza, godis, film och ett dåligt samvete.
Filmen vi såg var Vanishing on 7th street och filmen utspelar sig i Detroit. Under ett stort strömavbrott som drabbar hela staden försvinner det människor. När strömmen kommer visar det sig finnas ett få antal människor kvar runtom i staden. De kämpar mot mörkret som gör dagarna kortare och till slut möts de.

Jag trodde denna film skulle vara bättre än vad den var. Storyn i sig är ju ganska bra men jag insåg väldigt tidigt att jag inte kunde se något bra slut på filmen och det var så det blev med. Man fick se stackarna kämpa efter att hitta ljus och undvika mörkret. I rollerna fanns bland annat Hayden Christensen och Thandie Newton. Kanske var det på grund av de jag trodde filmen skulle vara lite bättre med.
Inget att rekomendera tyvärr.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag blir bra =D

2011-03-27 @ 14:51:30
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: jessica och sophie

Titta gärna in på vår blogg och följ den via bloglovin om du gillar den :)

2011-03-27 @ 15:11:43
URL: http://hundarnaochtjejerna.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback