helgen

Dåligt av mig att inte uppdatera något i helgen men det har inte funnits några idéer eller någon inspiration. När jag igår tänkte skriva ett par rader ville verkligen inte blogg.se vara med.
I helgen var det planer på att rensa och packa men det blev inget med det. I stället såg min helg ut så här: i fredags kikade vi på film och jag somnade snabbt. Filmen tittade jag klart på igår morse och sedan slappade vi innan vi tog oss ut. Vi åkte sedan en sväng och avslutade med en tripp till Skara. Sedan hem till Mickes föräldrar där vi grillade hamburgare.
Igår kom Micke upp i tid men jag låg och drog mig en stund. Jag fixade en "bilsticka" (usbsticka med min musik till bilen) och sedan tog jag min första tur på egen hand. Jag åkte upp till kinnekulle och träffade en kompis som är där i helgen och kör mc. Efter det åkte jag hem till Mickes föräldrar där det igen blev grillat.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback