rachel zoe for lindex

Tog mig idag äntligen en titt på kollektionen Rachel Zoe designat för Lindex. Den kan med tre ord beskrivas med: romantisk, blommig och volanger. Hittade självklart en del fint.


♦ Jättefin klänning med drapperat liv och och volankjol i satin. Denna är perfekt till vårfesten som är på jobbet om 4 veckor. Kan jag tappa ett par kilon och få lite färg så ska denna bli min. Kanske ska in och testa den imorgon, 399kr
♦ Blommig långklänning med avskärning under bysten och reglerbara smala axelband, 299kr
♦ Lång blommig klänning med stråveck och broderade partier, jättefin till sommaren, 399kr


♦ Rosa linne i blommig spets med knytband i midjan, 149kr
♦ Vitt linne i blommig spets med knytband i midjan, 149kr
♦ Rosablommig top med knappar fram till, snyggt avskuren under bysten, 199kr


♦ Korta jeansshorts med snygga slitningar, 249kr
♦ Vita Espadrillos med kilklack i rep, tyvärr fungerar inte slingbackmodellen på mig, de kasar bara ner, 199kr

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fick du tag på klänningen?



Jag tackar för tipset, har letat klänning inför bröllop och inte hittat något. Lindex hade jag inte räknat med att hitta nåt snyggt så det hade jag skippat. Jag fick tag på den sista de hade på Fredsgatan. Inne i Nordstan va de helt slut.



Så vill du ha en så bör du nog åka in senast idag.



Kramar

2011-05-04 @ 08:52:51
Postat av: veronica

Matilda: Jag testade den i tisdags men tyvärr så var den inte hundra på. Hade nog behövt en storlek mindre som dom såklart inte hade kvar. Jakten fortsätter. Men den var himla fin. Lindex får faktiskt in mer och mer.

Kram

2011-05-04 @ 18:43:20
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback