fler webshoppar till svenska folket

Såg igår att Lagerhaus snart öppnar webshop! Den öppnar 12 september men om du går in på facebook och gillar Lagerhaus får du tillträde redan nu.
Denna affär finns ju faktiskt ganska nära mig men det är ändå något härligt med "affärer" på nätet tycker jag. Me like! Kikade in och hittade lite fina saker jag skulle vilja klicka hem =)


Rosa pajform, 89:-
Karamellburk i glas, 69:-
Nya köksbunkar 3st, 39:-
Hjärformade iskuber i plast, 49:-
Ultimata skrivblock att ha på jobbet, 35:-

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: piia

Hahah, ser jag det där skrivblocket på jobbet, blir jag rädd.

2011-09-02 @ 20:57:17
URL: http://piiashobby.wordpress.com/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback