superbra helg

Jag har verkligen haft en superhelg. I fredags jobbade jag halvdag och förberedde då för lördagen. Hade jag jobbat full dag hade jag aldrig hunnit.
I lördags var det fullt hus här. De som kom för att fira mig var pappa, mamma & hennes man, min bror, min syster, hennes sambo & deras son, Carro, Kenny & Fanny, Mickes föräldrar, hans syster & hennes sambo och hans moster med man.
Jag var lite dålig på att fota men fick lite på mat och fika.


Det blev kycklingfilé med supergod marinad, soltorkade tomater, oliver och basilika. Till det hade jag potatissallad, sallad och bröd.


Vit chokladmoussetårta till efterrätt


Tre varianter av minicupcakes bjöd jag med på. Hallon, choklad och citron

Carro, Kenny & Fanny stannade över natten och var kvar till efter maten på söndag. Supertrevligt att ha dom här och Fanny är världens snällaste lilla tjej.
Idag var jag seg och det var nog sviterna från lördagens vin. Trodde aldrig jag skulle orka träna men 30 minuter på crosstrainern gick riktigt bra.
Fina presenter fick jag i lördags med och ska försöka fota dom imorgon och lägga upp dom här =)

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback