ciaté caviar manicure

eleven.se har dom fått in ett skithäftigt nagelkit som består av en flaska med ett nagellack och en flaska med små små pärlor. Jag är supersugen på ett svart och ett vitt kit Ciaté Caviar Manicure. Det man gör är att grunda med ett lager lack. När man penslar på andra lagret så häller man de små fina pärlorna över nageln och trycker lätt till. Sedan kör man lite genomskinligt överlack i topparna för att öka hållbarheten.
Kika på filmen nedan, ser riktigt coolt ut och inte så avancerat heller.



Hoppas de tar in i fler färger. Så fort jag sett till att köpa ska jag testa och visa!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Det såg verkligen häftigt ut... vill göra!!

2012-08-23 @ 22:17:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback