american horror story

Nu har vi plöjt igenom ett par avsnitt av den amerikanska skräckserien American Horror Story. Serien handlar om en familj som flyttar från Boston till ett hus i Los Angeles som bär på en del hemligheter.



Jag var skeptisk innan jag såg denna. Kan man hitta rätt stämning i en serie? Kan man hålla kvar en stämning under avsnitt efter avsnitt? Svar ja, vi har nu sett 9 avsnitt och är fast. Den är läskig, har en bra story och jag hade inte velat se den ensam hemma. Mycket bra serie som sticker ut bland allt annat som matas på säsong efter säsong.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Thomas

Låter spännande, jag som älskar skräck.. får jag titta på när jag är ensam.

2012-05-05 @ 13:59:19

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback