anna anka

Ikväll blev det en ny dos av Anna Anka. Nu när jag sitter och funderar på varför jag tittar på skiten kan jag inte komma på en enda anledning. Hon är helt makalöst rubbad. Under första säsongen av Svenska Hollywoodfruar så var hon ju lite kul i alla fall, men då var det i lagom dos. Jag hoppas innerligt att människan försvinner från alla medier efter denna serie. Så underbart i presentationen med; "affärskvinnan Anna Anka"... vad tusan har hon gjort? Mer än att prata avsugningar i tv då.. Att folk tittar på henne kan ju inte handla om att dom tycker om henne. Själv tror hon att hon är en stooor kändis medans jag tror att folk tittar på henne för att inse om hon faktiskt är på riktigt.



Ojoj vilket bittert inlägg. Men ibland måste man.
Tacka vet jag Maria Montazami som jag gärna hade sett en timma i veckan. Hon är ju ödmjuk, lite vilsen och bara riktigt skön. Tummen upp för henne!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback