blommigt

En av vårens trender som är oerhört svårt att missa är det blommiga. Det finns hur mycket som helst att finna och jag har hittat en hel del värt att titta en extra gång på.


Sommrig sjal - Gina Tricot 99:-


Armband i trä - H&M 49,50:-


Örhängen - H&M 29,90:-


Tygskärp - Lindex 79,50:-


Tygväska - Lindex 149:- (älskar denna fina väska)


Blåblommig biking - H&M 99:-/del


Mot rosa grund - Bikbok 199:-


Blommigt fodral - Nelly 399:-


Lila grund - Gina Tricot 199:-


Fint tryck - H&M 99:- (riktigt fynd)


Mot grön bakgrund - H&M 399:-


Träklack - H&M 299:-


Blommor i metall - H&M 399:-


Blåblommigt - Din sko 249:-


Med kilklack i kork - Melba 529:-


Svarta remmar med naturklack - Scorett 450:- (en midsommarnatts dröm)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina

en blommig bustier står högt på min lista =)

2010-04-08 @ 15:12:41
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: fanny

fina tips där! skorna längst ner var riktigt fina :)

nu längtar jag ännu mer till sommaren, och min blommiga bikini som ser ut som den i inlägget, förutom att min har lite mörkare färger :)

2010-04-08 @ 19:24:06
URL: http://fannyklingvall.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback